لوله های مانیسمان رده 20

لوله های مانیسمان رده 20

لوله های مانیسمان رده 20- مرکز پخش عمده فروشی لوله مانیسمان رده 20-خرید و فروش لوله مانیسمان رده 20-لیست قیمت لوله مانیسمان رده 20-شرکت پخش لوله مانیسمان رده 20- فشار کاری لوله مانیسمان 20- بهترین نوع لوله مانیسمان رده 20کدام است ؟-ضخامت لوله مانیسمان رده 20-جدول وزن لوله های مانیسمان رده 20-جدول مشخصات لوله های مانیسمان رده 20-ویژگی لوله مانیسمان رده 20-مانیسمان رده 20- لوله مانیسمان رده 20 ایرانی ، اهواز ، کاوه ، چینی ، وارداتی ، اروپایی ، رومانی-فروشگاه لوله مانیسمان رده 20

لوله مانیسمان رده ۲۰ چیست؟

“رده لوله” اصطلاحی است که در بازار ایران رایج شده است و جهت ضخامت و وزن لوله به کار برده میشود.این عبارت معادل اسکجول لوله می باشد که معیاری برای تعیین ضخامت و O.D جداره لوله ها است .

لوله مانیسمان رده ۲۰ یکی ازا نواع رده های لوله های مانیسمان می باشد که یکپارچه و به صورت بدون درز طراحی و ساخته شده اند.از این جهت  لوله بدون درز(seamless ) نیز نامیده میشوند .

در ساخت این رده از لوله ها شمش بکار برده میشود و روال کار به این صورت  است که شمش را در حرارت بالا قرار میدهند و سپس با استفاده از سمبه ها و قالب های مخصوص آن ها را به شکل های خاصی در می آورند.برای اینکه شکل لوله ها دقیقا به سایز و اندازه مورد دلخواه برسد آن ها را تحت نورد و کشش قرار میدهند تا سایز مورد نظر به دست آید.

لوله های مانیسمان رده ۲۰ وزن و ضخامت  کمتری نسبت به لوله های مانیسمان رده ۴۰ دارند .این لوله ها در ایران استفاده کمتری نسبت به لوله رده ۴۰ دارند چرا که قابلیت تحمل فشار آنها نسبت به رده ۴۰ کمتر است. این لوله ها در کارخانه های ایران و خارج از کشور مانند چین ،اوکراین ،روسیه و… طراحی و ساخته میشوند.

ضخامت لوله مانیسمان رده 20

ضخامت لوله ها بین ۲٫۵ تا ۱۲٫۷۰ میلی متر می باشند و سایز طول لوله ها ۶ متر می باشند .وزن لوله ها بر طبق اندازه هایشان بین ۸ کیلوگرم تا ۱۵۹۸٫۷ کیلوگرم متغیر است.

عوامل موثر در قیمت لوله مانیسمان رده ۲۰

موارد زیر از عوامل موثر بر لیست قیمت لوله های مانیسمان رده ۲۰ می باشد :

  • سایز و ضخامت لوله مانیسمان
  • کشورهای مختلف تولید کننده لوله مانیسمان
  • روش های مختلف تولید لوله مانیسمان
  • کاربرد خاص لوله های مانیسمان
  • رده و متراژ لوله های مانیسمان

به صورت کلی عواملی داخلی در مسیر قیمت لوله ها تاثیر زیادی دارند و قیمت لوله ها بر این طبق این موارد مشخص میشود. تورم بالا ،شوک سیاسی و … هم از عوامل خارجی می باشند که از محیط بیرون بر روی قیمت لوله ها اثر گذارند.

کاربرد لوله مانیسمان رده 20

این لوله ها معمولا در مواردی به کار برده می شوند که در آن فشار و دمای پایینی نیاز است. همینطور به علت شکل پذیری خوب و سهولت جابه جایی، لوله مانیسمان رده ۲۰، کاربرد زیادی در مصارف صنعتی و خانگی را دارد.

5/5 - (2 امتیاز)