قیمت اتصالات جوشی مانیسمان

اتصالات جوشی مانیسمان

قیمت اتصالات جوشی مانیسمان-خرید و فروش اتصالات جوشی مانیسمان-قیمت انواع اتصالات جوشی مانیسمان-مرکز پخش عمده فروشی اتصالات جوشی مانیسمان-نمایندگی و فروشگاه اتصالات جوشی مانیسمان-شرکت اتصالات جوشی مانیسمان-تولید کننده اتصالات جوشی مانیسمان-اتصالات جوشی مانیسمان در تهران و کرج-انواع اتصالات جوشی مانیسمان-کاربرد اتصالات جوشی مانیسمان-ساخت و سازنده اتصالات جوشی مانیسمان-کارخانه تولیدی اتصالات جوشی مانیسمان

انواع اتصالات جوشی مانیسمان

اتصالات مانیسمان با توجه به رده تعیین می شود و از مهمترین و برجسته ترین نوع آنها می توان به اتصالات مانیسمان رده 40 ، اتصالات مانیسمان رده 20، اتصالات مانیسمان رده 80 اشاره کرد.

این اتصالات برای کاربرد های متفاوت عرضه می شود که می توان به موارد زیر اشاره کرد:

زانویی مانیسمان

اتصال جوشی زانویی یا Butt Seamless Elbow  یکی از پرکاربردترین انواع اتصالات فلزی می باشد. اتصالات زانویی در زوایای مختلف و به شیوه های گوناگون نورد گرم و نورد سرد تولید می شوند. از زانویی مانیسمان جهت تغییر جهت سیال در خطوط لوله کشی مانیسمان با زاویه دلخواه مورد استفاده قرار می گیرد. روش اتصال زانو مانیسمان همانند همه اتصالات فلزی مانیسمان به روش جوشکاری انجام می گیرد. اتصال زانویی 45 درجه و اتصال زانویی مانیسمان 90 درجه از پرکاربردترین انواع  زانویی ها هستند. زانو مانیسمان بدون درز، در سایز 1.2 اینچ الی 24 اینچ موجود می باشد.

زانو 45 درجه و زانو 90 درجه جوشی مانیسمان بدون درز

روش تولید و جوش زانو مانیسمان بدون درز

تولید زانو جوشی مانیسمان از فولاد ضد زنگ به روش یک تکه بدون درز و جوش می باشد و در فرایند تولید آن از هیچ نوع جوشکاری استفاده نمی شود.
به طور معمول  زانو به صورت لب به لب در کنار لوله مانیسمان هم سایز خود قرار می گیرد و حالت V را ایجاد می کند و دور آن با دقت بالا جوشکاری می شود طوری که آب بندی شده و هیچ گونه درزی وجود نداشته باشد. طرف دیگر آن نیز به همین ترتیب به لوله بعدی جوش داده می شود و تغییر جهت لوله مورد نظر انجام شده و بعد از اتمام کار کلیه جوشها تست می شوند.

در تولید زانو بدون درز ، دو روش برای ساخت وجود دارد:

  • تولید زانو جوشی به روش سرد؛
  • تولید زانو جوشی به روش گرم که روش گرم آن از مزایایی مثل بالا بودن کیفیت زانو ها؛ استاندارد بودن قطر خارجی زانو ها ؛ تیراژ تولید بسیار بالا و قیمت کمتر اشاره کرد.

از برند های مطرح در زمینه زانو بدون درز مانیسمان می توان به اتصالات مانیسمان بنکن، اتصالات بدون درز ایران اتصال آسیا ، اتصالات مانیسمان امین و … نام برد.

قیمت زانو جوشی مانیسمان بدون درز

قمیت زانو مانیسمان با توجه به بدون درز بودنش، سایز، رده اتصال، زاویه اتصال و برند متفاوت می باشد. برای دریافت جدید ترین قیمت انواع زانو مانیسمان رده 40، رده 20 و رده 80 می توانید اینجا >>کلیک کنید<<

سه راهی مانیسمان

از دیگر انواع رایج اتصالات لوله فلزی اتصالات جوشی سه راهی مانیسمان یا Butt Seamless Tee می باشد. این اتصالات سه انشعاب دارند  و در خطوط لوله پرکاربردهستند. اتصال سه راهی مانیسمان در دو حالت سه راهی مساوی و سه راهی تبدیلی عرضه می شود. سه راهی مانیسمان نسبت به سه راهی فلزی دیگر همچون سه راهی جوشی درزدار، مقاومت و استحکام بالاتری را دارا می باشد.

سه راهی جوشی مانیسمان بدون درز

کاربرد سه راهی مانیسمان

اتصال جوشی سه راهی مانیسمان برای وصل کردن یک لوله به لوله های دیگر کاربرد دارد.انشعاب و اتصال لوله ها با قطرهای یکسان یا ناهمسان از مهمترین حوزه مصرف این نوع اتصالات به شمار می آیند.

روش ساخت سه راه جوشی مانیسمان

تولید سه راه جوشی مانیسمان از فولاد ضد زنگ به روش یک تکه بدون درزمی باشد و در فرایند تولید آن هیچ نوع جوشکاری به کار برده نمی شود.
عموما  سه راه جوشی به صورت لب به لب در کنار لوله مانیسمان هم سایز خود قرار می گیرد و حالت V را را دارد و دور آن با دقت بالا جوشکاری می شود طوری که آب بندی شده و هیچ گونه درزی وجود نداشته باشد. طرف دیگر سه راهی نیز به همین ترتیب به لوله بعدی جوش داده می شود و تغییر جهت لوله مورد نظر انجام شده و بعد از اتمام کار کلیه جوش ها تست می شود.

در تولید سه راهی مانیسمان ، دو روش برای ساخت وجود دارد:

  • تولید سه راهی جوشی به روش سرد؛
  • تولید سه راهی جوشی به روش گرم که روش گرم آن از مزایای بیشتری برخوردار است مثل بالا بودن کیفیت سه راهی ها؛ استاندارد بودن قطر خارجی سه راهی ها ؛ تیراژ تولید بسیار بالا دارد و قیمت کمتر.

از برند مطرح در زمینه سه راهی بدون درز مانیسمان می توان به اتصالات مانیسمان بنکن، اتصالات بدون درز ایران اتصال آسیا ، اتصالات مانیسمان امین و … اشاره کرد.

قیمت سه راهی جوشی مانیسمان بدون درز

قیمت سه راهی مانیسمان بدون درز با دقت به سایز، رده اتصال، نوع سه راهی و برند مختلف هستند. برای دریافت جدید ترین قیمت انواع سه راهی جوشی مانیسمان بدون درز رده 40، رده 20 و رده 80 می توانید اینجا >>کلیک کنید<<

چهار راهی مانیسمان

اتصالات جوشی چهارراهی مانیسمان بدون درز یا cross seamless pipe از لحاظ عملکرد شباهت زیادی به اتصالات چهار راهی مانیسمان دارند. تنها تفاوت اصلی آن ها تعداد انشعاب های خروجی می باشد که در چهار راهی یک مسیر بیشتر می باشد. این نوع اتصالات همانند چهار راهی ها برای وصل کردن لوله ها و ایجاد انشعاب به کار برده میشوند.

چهارراه جوشی مانیسمان بدون درز

کاربرد چهار راهی مانیسمان

اتصال جوشی چهار راهی مانیسمان برای وصل کردن یک لوله به لوله های دیگر به کار برده میشود. انشعاب و اتصال لوله ها با قطرهای یکسان یا ناهمسان از مهمترین حوزه مصرف این نوع اتصالات به شمار می آید.

روش ساخت چهار راهی جوشی مانیسمان

چهار راهی جوشی مانیسمان از فولاد ضد زنگ به روش یک تکه بدون درز تولید می شود که در فرایند تولید آن از هیچ نوع جوشکاری استفاده نمی شود.
معمولا چهار راهی جوشی به صورت لب به لب در کنار لوله مانیسمان هم سایز خود قرار می گیرد و حالت V را دارند  و دور آن با دقت بالا جوشکاری می شود طوری که آب بندی شده و هیچ گونه درزی وجود نداشته باشد. طرف دیگر چهار راهی نیز به همین ترتیب به لوله بعدی جوش داده می شود و تغییر جهت لوله مورد نظر انجام شده و بعد از اتمام کار کلیه جوش ها تست می شود.

در تولید چهار راهی تبدیل مانیسمان ، دو روش برای ساخت وجود دارد:

  • تولید چهار راهی جوشی به روش سرد؛
  • تولید چهار راهی جوشی به روش گرم که روش گرم آن از مزایای بیشتری برخوردار است مثل بالا بودن کیفیت چهار راهی ها؛ استاندارد بودن قطر خارجی چهار راهی ها ؛ تیراژ تولید بسیار بالا دارد و قیمت کمتر.

از برند مطرح در زمینه چهار راهی بدون درز مانیسمان می توان به اتصالات مانیسمان بنکن، اتصالات بدون درز ایران اتصال آسیا ، اتصالات مانیسمان امین و … نام برد.

قیمت چهار راهی جوشی مانیسمان بدون درز

قمیت چهار راهی مانیسمان بدون درز با توجه به سایز، رده اتصال، نوعچهار راهی و برند متفاوت می باشد. جهت دریافت جدید ترین قیمت انواع چهار راهی جوشی مانیسمان بدون درز رده 40، رده 20 و رده 80 می توانید اینجا >>کلیک کنید<<

 

Rate this post