قیمت لوله مانیسمان رده 80

فروشگاه مرکزی و تخصصی لوله مانیسمان تهران

قیمت لوله مانیسمان رده 80 ، هزینه و قیمت و تعرفه و لیست قیمت انواع لوله های مانیسمان رده 80 در تهران و کرج ، قیمت بروز لوله مانیسمان رده 80 ، لیست قیمتی لوه مانیسمان سال 1400 – 1401 ، ارسال پیش فاکتور رسمی برای قیمت لوله مانیسمان رده 80 به سراسر ایران ، بهترین قیمت انواع لوله مانیسمان بدون درز رده 80 ، قیمت لوله مانیسمان گرید 80

لوله‌ مانیسمان رده 80 یکی از لوله‌ های بدون درزی می باشد که به علت ضخات زیاد، مقاومت  و استحکام بالا  و همچنین  قابلیت تحمل فشار بالای لوله رده ۸۰، از این لوله بیشتر در مصارف حساس مانند نفت، گاز و پتروشیمی استفاده می شود.، یکی از پرکاربردترین لوله ها در صنعت به حساب می آید و مشتریان زیادی در کشورهای صنعتی دارد. شایان ذکر است که نام ‌های دیگر لوله‌ مانیسمان رده 80 در بازار، لوله رده 80 بدون درز و sch 80 می باشد.
وزن لوله های مانیسمان رده 80 در مقایسه با رده های پایین تر، بیشتر است و همچنین قطر داخلی کمتری را دارد.

ویژگی ها و مشخصات لوله مانیسمان رده ۸۰

  • سایز لوله مانیسمان رده ۸۰: تولید لوله مانیسمان رده ۸۰ در سایزهای ۱.۸ تا ۲۴ اینچ می باشد. (لوله رده ۸۰ از سایز ۲۶ اینچ به بعد به صورت درز مستقیم (مخفی) تولید می گردد.)
  • ضخامت لوله مانیسمان رده ۸۰: قطر داخلی و خارجی لوله در سایزهای مختلف تفاوت دارند. به همین علت ضخامت لوله نیز متغیر بوده و از ۲.۴۱ تا۳۰.۹۶ میلی متر تغییر می کند.
  • وزن لوله مانیسمان رده ۸۰: وزن لوله رده ۸۰ بر اساس سایز، ضخامت دیواره، قطر و طول لوله متغیراست.

تمام عواملی که در موارد بالا اشاره شد بر فشار کاری لوله رده ۸۰ تاثیر می گذارند. علاوه بر این عوامل، ترکیب شیمایی به کار رفته در لوله ها یا همان گرید فولادی که لوله از آن ساخته شده نیز در فشار قابل تحمل لوله کاربرد دارد.

Rate this post