لوله استیل مانیسمان

مرکز خرید و فروش و قیمت لوله مانیسمان استیل

لوله استیل مانیسمان-لوله استیل مانیسمان در تهران و کرج-خرید و فروش لوله استیل مانیسمان-قیمت لوله استیل مانیسمان- قیمت و خرید و فروش لوله استیل نازک – وارد کننده و فروشنده لوله (استیل) مانیسمان ایرانی و وارداتی – عمده فروشی و پخش انواع لوله استیل مانیسمان در گرید های (رده) مختلف ، لوله بدون درز استیل مانیسمان – مرکز فروش لوله استیل مانیسمان در تهران ، کرج ، ایران ، لوله مانیسمان با پوشش استیل- کارخانه تولید لوله استیل مانیسمان- شرکت لوله استیل مانیسمان-لوله استیل قطر 6 میلیمتر-فروش انواع لوله های استیل براق 1 میل ضخامت با قطر خارجی 6، 8، 10، 12، 14، 16، 18، 20 میلیمتر آلیاژ 304 در شاخه های 6 متری-فروش لوله استیل براق 1.5 میل ضخامت با قطر خارجی 25، 38، 51، 63، 76، 102 میلیمتر، آلیاژ 304 در شاخه های 6 متری

کاربرد لوله استیل مانیسمان

لوله‌ استیل مانیسمان دارای سطح داخلی بدون درز و گسترده‌ای می باشد که امکان انتقال سیالات مختلف را با حجم بالا در آن‌ها فراهم می‌کند. لوله سیملس یکی از پرکاربردترین لوله‌ها برای استفاده در خطوط انتقال نفت، گاز و منابع معدنی به‌صورت زیرزمینی می باشد.

خطوط انتقال نفت و گاز در فشارهای بالا و در اعماق زمین حفر می‌شوند و ممکن است تحت عوامل گوناگونی ازجمله ضربه، کشش، سایش و… قرار بگیرد؛ به همین علت استحکام و مقاومت در برابر عوامل آسیب‌زا از مشخصه‌های ضروری موردنیاز برای این لوله‌ها می باشد. علاوه بر این از لوله بدون درز صنعتی مانیسمان در صنایع مختلف دیگری نیز به کار برده می شود که در ادامه می‌توان به برخی از آن‌ها اشاره کرد:

  • ساخت قطعات مکانیکی
  • تجهیزات شیمیایی
  • لوله انتقال نفت و گاز
  • قطعات خودرو
  • پروژه‌های ساختمان‌سازی
  • داربست‌های فولادی
  • ساخت اسلحه
  • ماشین‌آلات کشاورزی
  • صنایع کشتی‌سازی
  • و…

نحوه تولید لوله

عمدتا لوله سیملس از شمش‌های فولاد کربن ساخته می‌شوند که در وهله اول  به شکل لوله‌ای گرد برش می‌خورد و سپس در کوره قرار می‌گیرد و در دمای حدود 1200 درجه، حرارت داده می‌شود.
سپس ساختار لوله مانند با سوراخ کردن آن توسط دستگاه پانچ، تشکیل میشود . در مراحل بعدی پس از تکمیل نورد، سایزبندی و برش لوله انجام می‌شود و سپس توسط خنک‌کننده یا سیستم‌های آب‌پاش، خنک می‌شوند.

پس از اجرای این فرآیندها، لوله مانیسمان استیل به‌دقت عیب‌یابی و آزمایش شده و پس از تائید کیفیت و پس از درج شماره و مشخصات، توسط جرثقیل به انبار حمل و ذخیره انتقال داده میشوند.
لوله‌های مانیسمان بدون درز و جوش هستند و این عامل باعث می‌شود که به دلیل همگن بودن ساختار در تمام سطوح و قسمت‌ها، لوله از مقاومت بالایی در برابر فشار و کشش برخوردار باشد.

قیمت لوله استیل مانیسمان

لوله‌های مانیسمان  استیل با توجه به سایز و ضخامتی که دارند قیمت‌گذاری می‌شوند، به این ترتیب که با بالاتر رفتن ضخامت لوله (وزن لوله) قیمت لوله نیز افزایش می‌یابد. استفاده از لوله‌های بدون درز در ضخامت‌های رده ۴۰SCHکاربرد بسیاری دارند و در لوله کشی‌های موتورخانه و صنعتی بکار می‌روند.

قیمت انواع لوله استیل مانیسمان تحت تأثیر عوامل مختلفی همانند برند، اندازه، آلیاژ به‌کاررفته، کشور تولیدکننده، نوسانات قیمت ارز و… انتخاب می‌شود.
بنابراین نمی‌توان قیمت واحدی برای این لوله‌ها تعیین کرد. پس از تعیین ویژگی و مشخصات لوله، می‌توانید برای دریافت اطلاعات قیمت نمونه‌های مختلف لوله بدون درز صنعتی و مانیسمان با ما  در تماس باشید.

 

 

5/5 - (1 امتیاز)